خبر فوری :سئوالات خود را از رئیس دانشگاه یزد تا پایان وقت امروز به یزدفردا منتقل نمایید

یزدفردا :با توجه به نگاه یزدفردا که  رسانه را پل  ارتباطی بین  مردم و مسئولین می داند  و اعتقاد  به اینکه یزدفردا محلی است برای مطرح شدن تمامی دیدگاههایی که به فردای بهتر ایران می اندیشند ، برای اولین ارتباط خود ،ارتباط با  مسئول بالاترین نهاد فرهنگی و  انسان ساز جامعه ، دانشگاه یزد را انتخاب نمودیم .که با حمایت معنوی ریاست دانشگاه یزد و اعلام آمادگی ایشان در همراهی با یزدفردا ما در ادامه دادن این راه مصمم تر نمود که جادارد مراتب قدردانی خود را از پاسخگو بودن این نهاد فرهنگ ساز اعلام داریم .

و با اعتقاد به اینکه دانشگاههاي ما بايد انسان ساز بوده و محصول آن ارتقاي سطح علم ، اخلاق و فرهنگ جامعه و حضور نيروهاي موفق در عرصه اجتماع باشد  لذا امیدواریم با همیاری تمامی فردائیان بتوانیم نقاط قوت ونقاط ضعف این نهاد را با بالاترین مسئول این نهاد در استان یعنی رییس دانشگاه یزد ،دکتر سيدعلي محمد ميبدي در میان بگذاریم و پاسخ های ایشان را با رعایت امانت داری انعکاس دهیم .

و با توجه به سخنان وزیر محترم علوم خطاب به رسانه های استان که فرمودند " من استدعایم از رسانه‌ها این است آنچه بین خود و خدا متعهد هستند، آن را بیان کنند، نه اینکه غرق مسائل سیاسی شوند."

امیدواریم که بتوانیم هر آنچه را فردائیان دلسوز به ما انعکاس می دهند با رعایت امانت داری به رییس دانشگاه یزد منتقل و پاسخ های ایشان را نیز با رعایت امانت داری به فردائیان منتقل نماییم .

لذا از تمامی اساتید ،دانشجویان وکارکنان دانشگاه یزد و همچنین تمامی کسانی که در ارتباط با وظایف وعملکرد این نهاد علمی استان سئوالاتی را مد نظر دارند در خواست داریم حداکثر تا ساعت 24 امروز دوشنبه  25  اسفند ماه 87  سئوالات خود را در قسمت نظرات همین خبر برای ما ارسال تا انشاا... توسط همکاران فردائی ما به همراه سئوالات همکاران ما در مصاحبه اختصاصی یزدفردا با رییس دانشگاه یزد مطرح نماییم .

امیدواریم ما را در اولین تجربه ارتباط با مسئولین  یاری داده وباعث استمرار این حرکت شوید .

توضیح یزدفردا "از تمامی فردائیان درخواست می شود به همراه سئوالات و انتقادات خود نقاط مثبت  مدیریتی دانشگاه یزد را نیز با ما در میان بگذارند تا ضمن انتقال سئوالات و انتقادات،انگیزه تقویت نقاط مثبت را در عملکرد  مدیران استان فراهم نمایید

به علت درخواست عزیزان تا ساعت 12ظهر  روز سه شنبه 27 اسفند 87 مدت ارسال سئوال تمدید می شود

سردبیر یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا